пятница, 17 марта 2017 г.

Вічний сейшн

Я народився у темну кімнату
Де не чекали, і не любили
Мені завжди підстригали волосся
Били по руках, коли я скиглив

Грай, музико, грай
Розтопи цю мою печаль

Мені привиділось, що чуваки із Sonic Youth
Прийшли до мене і сказали:
Ей, хлопче, ходім
На вічний сейшн

Я народився, на жаль, чоловіком
Багато речей мені не можна робити
Мені не можна ні в якому разі плакати
навіть якщо щось дуже болить

Грай, музико, грай
Розтопи цю мою печаль

Мені примріялось, що прилетіло НЛО
Я їм поставив Майлза, їм мало би сподобатись
Вони взяли мене на свій космічний корабель і сказали:
Ей, друже, полетіли
На вічний сейшн

Мені приснилося, що прилетіли ангели
Я їм налив молока із шоколадним печивом
Вони дали мені свої великі крила і сказали:
Ей, брате, полетіли
На вічний сейшн

Комментариев нет:

Отправить комментарий